Dlaczego…?

 

 

Dlaczego mnie nie było..? Otóż w życiu zmieniam wszystko i dokładnie.

Mój świat obróci się do góry nogami… Pierwsza myśl – ciąża 😛 Nie… to nie to 🙂 Ale o tym za chwilę 😉

Stwierdzenia sprzed 2 tygodni:
Pierwsza rzecz – jestem zadłużona – czytaj mam kredyt konsumencki i 4 karty kredytowe na łączną kwotę 26 000PLN. Nie zarabiam tyle 😛
Druga rzecz – co tu ukrywać – trochę się spasłam. Mam do zrzucenia tylko i aż 7 kg 😉
Trzecia rzecz – oszalałam.

Dlaczego oszalałam? Mam zamiar wziąć kredyt hipoteczny na zakup działki pod budowę wymarzonego domu 🙂 zatem za chwilę, ten blog może stać się poradnikiem domorosłego budowlańca 😉 ale też chcę jechać z mężem do USA w podróż życia, na miesiąc. Jak na to zarobimy – nie wiem 🙂 ale wiem, że coś wymyślimy 🙂

 

Od ostatniego wpisu pracowałam jak mróweczka:
– znalazłam wymarzoną działkę, teraz walczę z papierologią i zbywcą
– poszłam do dietetyka i jak na razie wytrwałam na diecie 4 dni (pierwsze 4 dni same warzywa.. jak ja to zrobiłam?). Uprzedzę pytanie: postanowiłam się nie ważyć ani nie mierzyć do momentu następnej wizyty – sądna data 13 kwietnia, NIE PIĄTEK 🙂
– zmniejszyłam limit na jednej z kart z 5 000PLN do 500PLN 😀 i spłaciłam dwie pozostałe. Łączne zadłużenie z kredytu to obecnie: 11 000 PLN
Limit kart kredytowych: 12 500PLN, z czego wykorzystane jakieś 2 000PLN. JESTEM Z SIEBIE DUMNA 😀

Strach pomyśleć, co przyniesie następny wpis. Planuję pisać raz na tydzień – a Ty mnie
z tego rozliczysz 😀

Wszelkie komentarze – mile widziane 🙂

1

 

Skomentuj

